Om het inspirerende aanpassingsvermogen van bedrijven in het afgelopen jaar te vieren, reikt Zo Werkt Het op 16 maart – precies één jaar na de start van de eerste lockdown – de award uit voor Beste (Thuis)Werkgever van het Jaar. Nooit eerder maakten zo veel mensen tegelijkertijd kennis met thuiswerken als in 2020. Hoewel het van mensen een hoop aanpassingsvermogen heeft gevraagd, hebben veel bedrijven en organisaties hun werknemers geholpen om het nieuwe werken zo makkelijk en comfortabel mogelijk te maken.
Mensen die thuis kunnen werken moesten hier in korte tijd een fijne en productieve werkplek creëren. Dit vaak gecombineerd met een partner die ook vanuit huis werkt, thuisscholing van jonge kinderen én met nieuwe middelen om met collega’s en klanten te blijven communiceren. Ook de mensen die op locatie moesten werken hebben zich moeten aanpassen door op andere manieren of tijden naar hun werk te reizen. Gelukkig hebben tal van bedrijven zich ingespannen om deze nodige aanpassingen voor hun werknemers te faciliteren.
De Zo Werkt Het Award 2020
Als blijk van waardering voor organisaties die nét even een stapje verder zijn gegaan om werken in 2020 een stuk makkelijker te maken voor hun werknemers, heeft Zo Werkt Het besloten om deze award uit te reiken aan de Beste (Thuis)Werkgevers van het Jaar. Een eervolle award voor werkgevers die het verschil hebben kunnen maken voor werknemers binnen hun organisatie.
De Zo Werkt Het Award wordt in 4 verschillende poules uitgereikt. Zo maken zowel kleinere startuups, als de multinationals kans op de eervolle prijs. Ook zullen er vanuit de verschillende aangesloten regio-netwerken trotse regionale winnaars worden benoemd. Daarnaast maakt de werknemer die zijn of haar werkgever nomineert ook kans op een city e-bike van Muto!
Meedoen is heel gemakkelijk! Ga naar www.zowerkthet.nl/award en nomineer jouw werkgever.
Bijzondere inzendingen
De winnende werkgevers worden gekozen uit de nominatie-inzendingen van werknemers door heel het land. Werknemers kunnen hierbij een motivatie geven over de bijzondere initiatieven binnen hun bedrijf van het afgelopen jaar. Zo heeft de ene werkgever inspirerende digitale events georganiseerd om de teamspirit erin te houden, een ander zorgde dat zijn werknemers een deugdelijke inrichting van hun thuiswerkplek ontvingen. Weer een ander verzorgde met regelmaat voedzame thuislunches voor zijn personeel.
Over Zo Werkt Het
Zo Werkt Het is een initiatief van 11 mobiliteitsregio’s, die zich samen inzetten voor duurzaam en slim reizen.
Voor meer informatie over deze campagne of om mee te doen, ga naar www.zowerkthet.nl/award