Het nieuwe normaal in het hotel

 

Moordrecht, 25 mei 2020 – Een set tools om hoteliers te helpen om social distance voor gasten te vergemakkelijken.

Niet denken in problemen,  maar in kansen

Bert-Jan Evers, Sales Manager  “Deze corona tijd  vraagt om aanpassingen. Geef gasten een contactloze reis door ze gebruik te laten maken van de mobiele app op hun eigen telefoon om alles in het hotel te bedienen en hen te helpen tijdens hun verblijf.”

Houd “Social Distance” door het gebruik van de GuestU App!

– Online In- & Uitchecken
– Hotelkamer openen zonder sleutel
– Room Service bestellen via de App
– Chat tussen gasten & receptie
– Gebruik als afstandsbediening voor TV

Over Sbit Hospitality ICT Services –

Sbit kent ICT én de hotellerie van binnenuit. Sbit zorgt al meer dan 20 jaar dat gasten en medewerkers zich veilig en goed verzorgd voelen en dat ook de hotelmanager goed slaapt.

 

Deel dit bericht
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.