Veel communicatie, verschillende medewerkers en daardoor een versnipperd communicatiebeheer? De online kennissessie op 21 februari verheldert hoe je vanuit één digitale hub alle marketingitems kan beheren, aanmaken en bestellen!
Zeg gedag tegen verspreide communicatiematerialen en ingewikkelde marketingsystemen. In een digitaal marketingportaal vind je overzichtelijk de juiste online en offline marketingmaterialen. Vanaf elke locatie, met specifieke instellingen per gebruiker. Leer meer over medewerkers de juiste huisstijl materialen, templates en bestelmogelijkheden geven vanuit één platform tijdens de online kennissessie op 21 februari a.s.
Waarom aanmelden!
- In 1,5 uur deskundige info over software trends en huisstijl communicatie
- Diverse praktische voorbeelden van merkeigenaren die de software inzetten
- Verdieping met individuele vragen én een demo van het systeem
- Kennissessie team met jarenlange ervaring in communicatiesoftwareoplossingen: Ramon van Wingerden, Jolanda van Drie en Berend Withaar.
———————————————————————————
Meer over de software
Een marketingportaal is speciaal ontwikkeld voor het merkmanagement van organisaties die veel locaties en veel communicatie hebben. Het platform maakt het makkelijker om alle communicatiematerialen vanuit één centrale digitale bron te beheren, te bewerken en te bestellen.
Vanuit één centrale hub krijg je snel en eenvoudig controle over de verschillende marketinguitingen. Alle verschillende locaties en materialen zijn aan elkaar gekoppeld. Medewerkers genereren zelf nieuwe gepersonaliseerde communicatiemiddelen met behulp van templates waarin de huisstijl componenten vastgezet zijn. Het huisstijl drukwerk kan eenvoudig besteld word, mogelijk gekoppeld aan een lokaal budget.
Info en aanmelden (gratis) online kennissessie: https://prindustry.com/nl/kennissessie-brandportal/