Optimit voor iedere startende ondernemer.

Iedere starter heeft hetzelfde probleem.
Je hebt een leuk idee en wilt je eigen bedrijf opstarten, maar waar begin je eigenlijk?
Na een bedrijfsplan en het zoeken van de eerste klanten wordt het tijd voor de éérste verkoop factuur.

Natuurlijk is het simpel om een factuurtje te maken in Word of Excel, maar zodra er meerdere facturen komen begint het overzicht een beetje kwijt te raken.

Daarbij kan Optimit helpen.
Optimit maakt factureren simpel en daarbij is het ook nog geheel gratis om aan je boekhouder te koppelen, zodat deze facturen ook automatisch in het boekhoudpakket komen.

Natuurlijk houdt t daarbij niet op, Optimit heeft namelijk tal van diverse modules om het werk simpeler, sneller en overzichtelijker te maken.

Denk bijv. aan een inkoop portaal, waarbij al je inkomende facturen geautomatiseerd in je eigen archief komen, en na goedkeuring doorgestuurd worden naar je boekhouder.

Appeltje eitje zouden we zeggen.

Naast deze modules hebben we diverse andere opties om het werk binnen jouw bedrijf aanzienlijk makkelijker te maken met bijv. onze project module / uren registratie en offertes.

Al deze functies samen geeft een snel en overzichtelijk beeld van je bedrijf weer.

Indien je gratis een kijkje wil nemen, kan je aanmelden via onze site op www.optimit.nl
Na aanmelden kan je gratis 2 weken gebruiken en testen met onze software, waarbij we graag ondersteunen en als je vragen beantwoorden.

Deel dit bericht
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *