Marketingstartup Willmark komt met analyseoplossingen voor digitale marketingteams

Arnhem, 4 juli 2021

—- PERSBERICHT —-

Arnhem – Op 1 juli 2021 is Willmark van start gegaan. De marketingstartup, opgericht door Derrik Willemsen (38), richt zich op analytics voor marketingteams. Hiermee speelt het bedrijf in op de behoefte van organisaties om meer te doen met big data, machine learning en marketing automation. Met haar oplossingen wil het bedrijf de marketingeffectiviteit van haar klanten verhogen.

De startup geeft marketingteams nieuwe inzichten door het online gedrag van klanten te analyseren. Het bedrijf brengt in kaart hoe gebruiksvriendelijk websites zijn en waar kansen liggen met online adverteren. Organisaties krijgen op deze manier concrete handvatten om hun website te verbeteren.

Meer rendement door data-analyse

Willmark biedt ook analyseoplossingen voor zichtbaarheid in zoekmachines en social media. Voor veel organisaties is online adverteren via dit soort platformen een belangrijke bron om potentiële klanten te bereiken. Met data-analyse kan het rendement op advertentie uitgaven vaak aanzienlijk worden verbeterd.

De marketingstartup heeft al een duidelijk profiel van haar toekomstige opdrachtgevers voor ogen. “Middelgrote en grote bedrijven in Gelderland en omliggende provincies, die al ervaring hebben met het verzamelen van data en klaar zijn om hier waarde uit te halen,” aldus Derrik Willemsen.

Pionier in digital analytics

Derrik Willemsen is een pionier op het gebied van digital analytics in Nederland. Hij was eerder werkzaam als analist bij het familiebedrijf Pon, importeur van Volkswagen, Audi en Porsche. Zijn carrière begon bij nieuwsuitgeverij Wegener Media, bekend van onder meer De Gelderlander, Tubantia en Brabants Dagblad.

—- EINDE BERICHT —-

Noot voor de redactie (niet bestemd voor publicatie)

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Derrik Willemsen, eigenaar van Willmark. Tel. 06 5169 9195, e-mail: d.willemsen @ willmark.nl.
Meer informatie op https://willmark.nl

Deel dit bericht
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Facebook
Facebook
Share on LinkedIn
Linkedin
Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *