Onze software brengt alle bedrijfsprocessen bij elkaar in één systeem.
Denk aan factureren, offertes, projectbeheer, uren registratie, inkoop facturen, relatiebeheer, *planning, taakbeheer en werkbonnen*.
Hiermee krijg je als ondernemer snel inzicht in de over je bedrijf.
Jouw bedrijfsprocessen ook stroomlijnen?
Hieronder vind je de beste modules voor het MKB van dit moment!
Factureren
Met Optimit factureer je snel, eenvoudig en efficiënt. Maak facturen in eigen huisstijl, voeg bijlages toe, koppel aan je bank voor inzicht in betaalstatus en stel desgewenst periodieke facturen in met de extra module ‘Abonnementen’.
Offertes
Bespaar zeeën van tijd en verkoop meer. Met Optimit maak je in no-time overtuigende offertes in de huisstijl van je bedrijf. Versturen kan rechtstreeks via e-mail. Gaat de offerte door? Dan zet je deze gemakkelijk en snel om in een factuur.
Projectbeheer
Met Optimit heb je helder overzicht en inzicht in de actuele financiële status van een project. Met ingestelde projectbudgetten bewaak je overschrijdingen en met de koppeling van inkoopfacturen, verkoopfacturen en gewerkte uren houd je winstmarges scherp in de gaten. Met Optimit heb je de regie over projecten zelf in handen.
Uren registratie
In Optimit registreer je simpel alle gewerkte uren die je vervolgens eenvoudig koppelt aan een project. Zo zie je in één overzicht duidelijk per medewerker de gewerkte uren en per project de gemaakte kosten.
Inkoop facturen
In Optimit verzamel je al je inkomende facturen en bonnetjes op één centrale plek. Je bekijkt, accordeert of weigert facturen in een handomdraai en koppelt een factuur desgewenst aan meerdere projecten.
Voeg snel en makkelijk contacten toe en beheer al je relaties op één centrale plek.