Kleding merk succesvol mede door emotie

Nederlands kleding merk ‘Shortline Official’ maakt furore onder bekend en minder bekend publiek.

Het jonge kleding merk Shortline Official stevent af op enorm succes mede door de emotie achter de brand. De naam Shortline vloeit namelijk voort het feit dat de oprichters het leven zien als een korte lijn ergens tussen tijd en ruimte. Ze zijn ervan overtuigd dat je moet streven naar het hoogst haalbare kwaliteit van het leven zelf en dat je nooit moet stoppen met streven naar verbetering in het breedste van de zin, ongeacht de tegenslagen die we allemaal te verduren krijgen en tegenslagen kennen ze. De een werd altijd verteld dat hij nergens goed voor was en de ander werd o.a. een  financiële afgrond ingeduwd na het uitbreken van de pandemie. Toch wist het duo hun brand begin 2020 op te zetten. Ze kochten twaalf truien in en bedrukte deze met hun logo. Met niks anders gewapend dan het geloof in succes verkochten ze deze truien en kochten met de verdiensten opnieuw een partij aan truien in. Dit proces herhaalde ze met verschillende resultaten. Het toen nog onbekende kledingmerk werd gekocht door kennissen en vrienden die het tweetal een steuntje in de rug wilde geven. Hun kleding (voornamelijk streetwear ) veelal gemaakt van bio katoen en gerecyclede materialen voldeed echter aan een uitstekende kwaliteit, dus de klanten die ze hadden kwamen terug voor meer en zo is het balletje uiteindelijk gaan rollen. Zo is het  het ook menig bekende Nederlander opgevallen dat dit duo iets unieks te bieden heeft en weten het merk dan ook met regelmaat online te vinden.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *