BPS International BV is een gerenommeerde leverancier van oplossingen voor contact centers in de Benelux sinds 1995. Naast oplossingen voor het opnemen van telefoongesprekken, Quality Management (het electronisch scoren en beoordelen van agents) en Workforce Management (WFM) biedt BPS nu ook Contact Center as a Service oplossingen aan. De nieuwste toevoeging aan het portfolio is Talkdesk.
Talkdesk is een jonge en zeer snel groeiende organisatie die haar oorsprong vindt in Portugal. Na meerdere financieringsrondes waarbij honderden miljoenen zijn opgehaald heeft Talkdesk zwaar ingezet op de verdere ontwikkeling van het product. Talkdesk is volledig in de cloud geboren. Dat betekent voor gebruikers dat het pakket op een slimme manier gebruik maakt van alle voordelen die de cloud biedt. Zo zijn integraties met bijvoorbeeld Zendesk, Salesforce, Slack en vele anderen standaard aanwezig in het pakket. Dus in plaats van lange integratie projecten kunnen klanten nu hun integraties binnen enkele uren realiseren. Ook beschikt Talkdesk over een app-store waar gebruikers zelf applicaties kunnen testen en koppelen aan hun omgeving.
Het belangrijkste pluspunt van Talkdesk is het eenvoudig opzetten van telefonie structuren d.m.v. “Studio”. In Studio kunnen organisaties zelf wijzigingen doorvoeren in hun telefonie structuur. Dit gebeurt d.m.v. drag en drop functionaliteit. Oudere versies blijven altijd in de cloud staan en d.m.v. 1 druk op de knop kan men weer terug gaan naar de oude situatie. Uiteraard kan BPS deze service ook voor u verzorgen.
Neemt u eens geheel vrijblijvend contact met ons op voor een demonstratie van Talkdesk zodat u met eigen ogen kunt zien wat Talkdesk voor uw organisatie kan betekenen.
Voor meer informatie over Talkdesk kunt u een kijkje nemen op de website van BPS International BV