Art-director Nick van Beek nieuwe aanvoerder Jamming Agency

Utrecht, donderdag 22 september 2022 – Na een fikse rebranding in 2021 is communicatie & design agency Jamming verder uitgebreid. Voorman op creatief gebied is sinds deze zomer Nick van Beek die als art-director leiding geeft aan team creatie. De geboren en getogen Utrechter maakt al jaren effectieve merkcommunicatie, zette de afgelopen 10 jaar stevige koers als senior designer en studio manager bij een ander Utrechts bureau en is nu aangetrokken om Jamming verder te helpen groeien. 

Van Beek deed professioneel reeds ruime ervaring op met merken als Schiphol, Erasmus Medisch Centrum, FIFPRO en kleinere organisaties en bijt zich nu in het klantenbestand van Jamming. Want naast Sublime weten klanten als RDW, UWV, Innovam, de Gemeente Amsterdam, ABN AMRO, Fokker Services group, de Provincie Brabant, Route Circulair en andere merken Jamming Agency inmiddels ook te vinden.

Employer branding die staat als een huis is merkcommunicatie die je ècht raakt

Door de samensmelting van Jamming met moederbedrijf The Growth Collective ligt de focus op merken en organisaties die aan hun employer branding en daarbij horende merkcommunicatie willen werken. Door de krappe arbeidsmarkt en de behoefte aan ondersteuning bij het vinden van personeel is het team van van Beek ingezet om aan te schuiven bij wervings vraagstukken van het UWV en de Provincie Noord-Brabant en werken zijn op dagbasis aan campagnes en deliverables.

Van Beek maakt tijdens de Week of Growth van 3 t/m 7 oktober dan ook zijn entree met een webinar over merkcommunicatie en de arbeidsmarkt genaamd ‘Waarom Tesla geen recruiter nodig heeft’. Het is één van de dertig gratis online inspiratiesessies georganiseerd door WeShareTalent, hèt platform waar kennisdeling centraal staat en 1.500 organisaties  jaarlijks toegang krijgen tot 500 events.

Naast een nieuwe art-director is Jamming ook uitgebreid met collega’s Eline Jansen (marketing) Aaron Huang (junior data analyst) en Yash Rajani (creative business developer). Zij staan op dagbasis het bestaande team bij van Simon Klop (directeur), Martijn Lodder (managing partner), Maurice de Groot (finance) Tamara Bok (business development manager), Germ van Veen (designer), Ymke Verschuren (digital young professional), Marieke Smits (projectmanager) en een breed inzetbaar team van creatieve freelancers bij.

Een stukje geschiedenis…

Jamming Agency werd in 2018 binnen het label van radiostation Sublime opgericht door de Utrechtse serie ondernemer Erik Hallers en Sebastiaan van Rijnsoever. Zij hielpen Sublime transformeren van radiozender naar mentaliteitsmerk. Het audiomerk is inmiddels verkocht aan NRC media. Jamming Agency ‘jammt’ lekker door, staat nog steeds garant voor de dagelijkse campagnevoering van Sublime en groeit verder als onderdeel van de The Growth Collective een bedrijvencollectief dat zich richt op de groei van organisaties, hun mensen en het merk waar zij onderdeel van zijn. Hier past Jamming Agency als Utrechts creatief bureau van de vooruitgang perfect bij. 

Noot voor redactie: Het programma van de Week of Growth vind je HIER. 

Meer weten over Jamming? Bel +31(0)653053115 of mail tamara@jamming.nl

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *